Select Menu

ομορφιά

κήπος

Budaya

Kuliner

Kerajaan

kota

" });

φούρνος

ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑΜΕ!!

Εχουμε μετακομίσει! Θα μας βρεις στο meacolpa.gr
» » » Για να νιώσετε καλύτερα ψυχικά και σωματικά


Ξεκουραστείτε περισσότερο. Κάνετε διάλειμμα έστω και 1 έως 2 ωρών ημερησίως, από τις διάφορες εργασίες. Ο σύντομος μεσημεριανός ύπνος ή μια απλή ανάπαυση στον καναπέ σας, κάνουν πολύ καλό όχι μόνο στη διάθεση αλλά και στην καρδιά σας. Στο διάστημα της ξεκούρασης καλό θα είναι να αποσπάσετε το βλέμμα σας μακριά από ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα ή άλλες εργασίες που χρειάζονται υψηλή συγκέντρωση και εγρήγορση. Φροντίστε να κοιμάστε 8 ώρες τη νύχτα. Επίσης, ο νυχτερινός ύπνος καλό θα είναι να ξεκινά πριν από τις 12 τα μεσάνυχτα, για την καλύτερη φυσική λειτουργία του οργανισμού σας.
Πίνετε αρκετό νερό. Όλοι γνωρίζουμε πως το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κατά το μεγαλύτερο μέρος του από νερό. Θυμηθείτε ότι έπειτα από τον νυχτερινό ύπνο, όπου πριν ή κατά τη διάρκειά του δεν πίνουμε αρκετό νερό, όταν ξυπνάμε το πρωί είμαστε αφυδατωμένοι. Το σώμα μας χάνει επίσης την υγρασία του μέσω της αναπνοής, της διαπνοής και των άλλων οργανικών λειτουργιών. Ξεκινήστε, λοιπόν, την ημέρα σας με ένα μεγάλο ποτήρι νερό και κατά τη διάρκειά της φροντίστε να έχετε μαζί σας ένα ποτήρι ή ένα μπουκαλάκι, που θα αντιστοιχούν για κάθε ώρα της. Καταναλώνοντας λοιπόν συνεχώς νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, το σώμα σας θα βοηθηθεί ώστε να παραμείνει σωστά ενυδατωμένο, με αποτέλεσμα να νιώθετε πολύ καλύτερα.
3) Καταναλώστε και φρούτα εκτός από καφέ. Αποτελεί κοινή πρακτική για πολύ κόσμο το πρωί να πίνει ένα φλιτζάνι καφέ. Η καφεΐνη, όμως, είναι μόνο μια διεγερτική ουσία φτωχή σε θρεπτικά συστατικά και η δράση της είναι προσωρινή. Η κατανάλωση εσπεριδοειδών ή λωτού παρέχει ζωτικής σημασίας βιταμίνες, οι οποίες δρουν αποτελεσματικότερα στο να παραμείνετε ζωηροί και ακμαίοι για μεγάλη χρονική διάρκεια. Αυτή η πρακτική απορρίπτεται δυστυχώς από πολλούς, γιατί τα αποτελέσματα της κατανάλωσης φρούτων αργούν να εμφανιστούν, παρ’ όλο που είναι πιο ευεργετικά και μακροχρόνια. Με άλλα λόγια, όταν κάποιος καταναλώνει ένα φλιτζάνι καφέ, τα διεγερτικά αποτελέσματα της καφεΐνης γίνονται σχεδόν αμέσως αισθητά. Αυτό όμως είναι λάθος. Μπορείτε κάλλιστα να συνοδεύσετε τον καφέ σας με κατανάλωση φρούτων, για άμεσα αλλά και μακροχρόνια αποτελέσματα.
Συμπερασματικά, η σωστή ξεκούραση κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας, η κατανάλωση άφθονου νερού και πολλών φρούτων είναι τρεις μέθοδοι που βελτιώνουν τη διάθεση, τη συγκέντρωση αλλά και τη σωματική υγεία σας.


About MeaColpa

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑΜΕ!!!

Εχουμε μετακομίσει!! Θα μας βρεις στο meacolpa.gr

Kerajaan

" });